iremgun aaa bakın bu benim aklıma gelmemişti isim yazdırma meselesi çok çok mantıklıymış☺️ ben genelde konyalı saatten alıyorum kendi saatlerimi de İnternetten alınca biraz indirim de yapıyorlar kargo falan sağlam geldi en son kendime almıştım 2 3 hafta oluyor ☺️saat&saat var ama hiç indirim yapmıyor yani o firma biraz tok sanırım 🤭 konyalı saat candır bence 😂