mercimeginanne Sızın düşünceniz. Sonuçta neyin ne olacağı belli değil belli de olmaz. bebeğim sağlıklı olmadıktan sonra aldığım hediyeyi nasıl vericem o üzüntüyle eşime yada o nasıl vericek bana. Bunları da düşünmek lazım. Hediye konusu tercih meselesidir. Birbirimizin düşüncelerine de saygı duymak gerekir diye düşünüyorum.