Eslemehmet2 Doğum sonrası kiloları nasıl vereceğiz arkadaşlar tecrübeli olanlar varsa yardım edebilir mi🤢 27 haftalığım 15 kilo aldım doğana kadar dahada alırım herhalde sonrası için şimdiden düşünüyorum
BurcuLice Eslemehmet2 bende onu çok merak ediyorum doğumdan sonra 8 yada 10 kilo gidiyormuş eşiydi suyuydu bebekti ödemdi derken kalanıda bizimle kalır herhalde emzirin bol bol diyorlar yediklerimize dikkat ederek tabii
Minikasya Eslemehmet2 Ben 29 kg almıştım. Hastaneden çıkarken 10 kg gitmişti 2 günde. Çoğu ödemmiş. 6.ayın sonundada 60 kg dım.
Marvegas1 Eslemehmet2 doğumdan sonra kilolar gidiyor ya 80 le doğum yaptım doğumdan 5 gün sonra 72 idim şuan hamile kaldığım kilodayım 70 1 ay oldu doğum yapalı hiç kilo vermek için caba gostermedim bende sen gibi hamileyken kiloları düşünüyordum ama kafaya takcak bisi değil ❤
sacmalamakizim Eslemehmet2 Ben bekarken 15 kiloya yakin kilo vermistim deneyimliyim verme konusunda 🤗 dogum yapinca korse takmayi dusunuyorum çocuktan vakit kalirsada evde egzersiz ama hiç sanmiyorum 😂
Eslemehmet2 sacmalamakizim normal doğum olursa inşallah bende korse istiyorum karnımı toplamak için 😀
Eslemehmet2 Ay hadi inşallah o zaman kızlar ya siz böyle diyince rahatlıyorum 💕 inşallah emzirmemiz güzel olurda hem bebiş hemde benim için
SutlacimiYedimmiBen Eslemehmet2 ben hamileliklerimde fazla kilo almıyorum emzirme döneminde alıyorum daha çok çünkü çok acıkıyorum 😋
Eslemehmet2 sacmalamakizim aynen haklısın benimde direk kalçalar genişledi ama yürüyüşe güveniyorum bakalım 🤦🏻♀️
pinar2210 Eslemehmet2 bende 25 haftayim ve11 kilo aldım:( her yerim şişti bacaklarım falan insallab çoğu odemdir ama herkesin bunyesi farkli bazısı hemen veriyor bazısı zorlaniyor.
ilknuryakiskan Eslemehmet2 ben hamileliğimde en az 20 kilo alırım diyordum 18 gün sonra doğurcam aldığım kilo 5,5 ( gebelik şekeri yüzümden diyet yapıyorum malesef) sağlıklıysanız yiyin kilo bu alınırda verilirde takmayın çok 😔☺️
Eslemehmet2 ilknuryakiskan olsun canım az kalmış Allahın izniyle sağ salim kucağına alırsın 🤲🏻 şükür bende çıkmadı şeker
ilknuryakiskan Eslemehmet2 keşke bendede çıkmasaydı ama yapçak bişey yok 😔 artık günlerin geçmesini beklicezz