Almilasya Memorial hastanesine giden ve doğum ücretini konuşan var mı acaba ben henüz konuşmadım fiyatlarla ilgili bir bilgim de yok merak ediyorum çok mu pahalı acaba 😏🤔
Aslina Almilasya e_doga memorial de hangi doktora gidiyorsunuz? Memnun musunuz? doğum ücretlerini konuştunuz ?
e_doga Ben gidiyorum doğumumu da orda yapacağım henüz fiyat konuşmadık ama ucuz olduğunu sanmıyorum 8-10 bin vardır
Almilasya Aslina Nilgün hanıma gidiyorum. Sezeryan veya normal de ücret değişmiyor sadece standart doğum paketi ve vip doğum paketi diye iki paket var. Standart 6 bin vip 9 bin olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. ☺️
e_doga Aslina Özgüç Altun a gidiyordum. Geçen hafta doğum yaptım . Doktorumdan o kadar memnundum ki neredeyse doğum yaptığıma üzüldüm diyebilirim. Ücret olarak 7000 TL dediler ama biz 6000 verdik
Almilasya Aslina doktora göre fiyat değişiyor mu konusunda bir bilgim yok. Muayene ücreti biz indirimli olarak 221 lira veriyoruz
e_doga Aslina yoo sendikamız falan yok biz her zaman birşey olduğunda memoriali tercih ediyoruz başka hastaneye gitmiyoruz hep gittiğimiz hastane belki ondan olmuş olabilir.