Bade1 Anneyanı için önerisi olan var mı arkadaşlar ? stokkenin anne yanına baktım bir kaç markanında daha şık ve kullanışlı birşey olsun istiyorum 🥺
Minikasya Bade1 Ben pratik bişey aldım. 9 ay kullanımlık wellgro dan anne yanı sallanır beşik aldım 250₺ çokta uygun
mlkkk Bade1 İnstagram da heyner Türkiye markası var stokkeye benziyor 7 farklı kullanım bir arada ve stokkeden çok daha uygun
[silindi] Bade1 ben park beşik aldım anne yanı gibide oluyor biraz büyüyünce yatagı indiriyosun 4 yaşa kadarda kullanıyor sonra topla kaldır cok pratik
Bade1 Minikasya bu söylediginize bende baktım şık duruyor ama bir türlü karar veremedim heptende kötü bir malzeme gelirse diye
Minikasya Bade1 Aldım. Yeterli 9 ay için. Kurulumuda çok kolay. Ölçüleride iyi. İçinede babynest aldım. Çok güzel oldu