ceycey123 Iyi akşamlar herkese gece 40+0 oluyorum 41+3 olana kadar gelmese sanci verilcek doğumu baslatmak için ne yapmaliyim açılmam varmi yokmu bilmiyorum
tgb006 ceycey123 bence hiçbi şey. Ben de senle aynı durumdayım. Normal doğum aşırı stresli bi şey. Sırf kafaya taktığımız için gelmiyor bebişler bence
ceycey123 tgb006 aynen öyle nie doğmuyor die çok stres yapıyorum bide kayinvalidemler 36.haftamda gelmişti dr hazirlikli olun bu hafta gelir dedi die onlarda sıkıldı bende onlar sıkıldı die daha çok stres yapıyorum sağlıkla gelsin miniklerimiz ama işte elimde değil )):
tgb006 ceycey123 bende 37 den beri bekliyorum kız bebek erken gelir dediler diye her an doğurcakmışım gibi 37 den beri. Şu anda hep içimde kalacakmış gibi hisssediyorum 🤣🤣
13579 Bende 39 haftalığım ne gelen ne giden geçen hafta kontrolde kanala bile inmemiş çarşamba tekrar kontrol var suniyi verip alıcak sanırım 😁birde 3. Doğumum küçük kızımda var e haliyle hareketimde bol ama hiç banamısın demiyor
ceycey123 13579 yaa bende çok hariketsizim acaba ondamı gelmiyor die düşündüm 😂bugün çıktım 1 saat yürüdüm benim güzel kızım gelsende sülalecek rahatlasak 😂 ya