Merhaba arkadaşlar 18+1 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim 10 gündür çok az hissediyordum bebeğimi ama 4 gündür hissetmiyorum ,dr umla görüştüm bu haftalarda düzenli olmaz çok normal dedi ama ben hala endişe ediyorum sizin bu haftalarda her gün hareket oluyor mu