Dün ayrıntılı ultrasona gttim kızlar herseyı normal .Sadece bebegın burnu yani nazal kemik 5.1 cıktı burnu kısa risk olablr de olmayablrde dedi .Arastrma hastanesine gönder di.Basına böyle bişe gelen var mı cok cnm skldı dunden beri aglyrm .Cocugun ensesi de normal herseyı