annesininpirensesi Cinsiyeti devlette ogrenemiyoruz sizce ozele gitmelimiyim gerek varmi ? Cok merak ediyorm
Bahar2622 annesininpirensesi merhaba ben ozele gidiyorum 12+1 de gitmiştim sadece tahminde bulundu bu haftalar cok erken 1 ay sonra netlesir dedi doktorum, bence bir iki hafta daha bekleyin😇
sacmalamakizim annesininpirensesi Ben cinsiyet icin devlete gittim ilgilenmedi desem yeridir doktor ultrason gostermedi kalp duyurmadi ultrason kagidi vermedi ciktim ozele gittim orada ogrendim kesin kız gibi dedi 🌸🤗
Ravzamuhammed Bahar2622 12 haftada erkek olduğunu öğrnmştm pipsni bile görmştü doktrm göstrmşti bizede
annesininpirensesi Ysmmmnn iki kizim var insan neyi uoksa onu istiyor birde oglumuz olsun istiyoz bunuda cok merak ediyorum ozelde belli olurmu 14 haftalik gitsem diyorm
Bahar2622 Ravzamuhammed belkide pozisyonuyla alakalıdır ama daha erken dedi bana doktorum bilemiyorum
annesininpirensesi Ravzamuhammed 10 gun icinde tekrar gidersek ucret odemiyoruz bir de sanirim ozelde
Ravzamuhammed annesininpirensesi ben kzmı 14 haftalık tı öğrendim özelde oğlumda 12 haftalık tı öğrendim şuan 14 haftalığz salı günü kntrle gidecem ilk defa devlete gidecm inşallah söyler söylemiyorlar normalde
annesininpirensesi sacmalamakizim ben ilk gittim kalp atisini duymaya hic dinletmesi kalbi atiyo desi gonderdi
sacmalamakizim annesininpirensesi banada sadece ilk kalp atimini gosterdi ultrasonda oda yetmiyo tabii ister istemez duymak istiyosun.
Ravzamuhammed Bahar2622 evet kimi doktor görse bile erken se söylemeyebiliyo yanlışlık olmasn diye bazen pozisyondan dolayı görmüyorlar