Herkese öncelikle merhaba sevgili anneler. Bana da yazmak nasip oldu şükür doğum hikayemi 🙏 Burda çok aktif bir insan olamasamda hayatımda olduğu gibi sık sık girip çok güzel bilgiler edindim. Şimdi doğum hikayemi yazıp burdan ayrılma vakti geldi🤗 Hamileliğim çok güzel geçti çok şükür hiç sağlık problemi yaşamadık herşey yolunda ilerledi. Başından beri sezeryan ile doğum istiyordum çok defa normal doğum görmüş biri olarak normalden hep korktum. Sağlık personeliyim bu arada🤷🏻♀️ 22 şubat için gün aldık. Sabah 7 bucukta hastaneye giriş yaptık yatışım yapıldı 8 buçukta ameliyata alındım spinal için girişime başlandı fakat 2 sinde yapılamadı omurga yapımdan kaynaklı son kez deneyeceğim dedi doktor olmazsa genel anestezi yapılcak dendi hiç istemediğim birşeydi çünkü o anı yaşamak istiyordum şükür 3.denemede oldu. 3 kere girişim olmasına rağmen çok çok az acı hissettim yok denecek kadar az damaryolu çok daha fazla acıtan birşey öyle düşünün bu konuda hiç tedirgin olmayın 🥰 sonra sedyeye uzandım yavaş yavaş bacaklarıma bir sıcaklık indi dokunduklarını hep hissettim sonda anesteziden sonra takıldı. Karnıma sürdüklerini falan hissettim hep ama acı sıfır. Çok geçmeden bebeğimin sesini duydum hemen boynuma getirdiler o kadar muhteşem birşey ki rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻 Sonra onu götürdüler. Biraz çekiştirmeler oldu sonrasında acı yok ama hissettim çekiştirmeleri hep sakin kalmaya çalıştım sadece kusmam oldu midem aşırı hassastır hamilelik öncesi hayatımda hamileliğimde de hep vardı bulantım. İlaç yaptılar hemen geçti. Benimde işlemlerim bitti ordan başka odaya aldılar titrediğim için soğuktan fanla vücudumu ısıttılar ağrı kesici ilaçlar taktılar bi süre orda kaldıktan sonra odaya alındım. 4 saat sonra oral beslenmeme izin verdiler hoşaf içtim sonrasında ilk kalkış için geldiler üzerimi temizleyip giydirdiler sonrasında ayağa kaldırdılar biraz zordu ama öldüm bittim dedirtecek gibi olmadı benim açımdan o kalkış bi daha hiç yatmadım bolca yürüdüm hoşaf içtim akşamın ilerleyen saatlerinde gazımı çıkardım. Sütüm gelmedi benim 3 gün sonrasında geldi fakat meme ucu olmadığından tutamadı silikon meme ucu aldık onunla tuttu biraz 13 gün geçmesine rağmen hala meme ucum yok 🤷🏻♀️ Hiç birşey ameliyat bile beni bu emzirme süreci kadar zorlamadı. Şimdilik hala silikon göğüs ucuyla emziriyorum inşallah bu süreci de sorunsuz atlatırız tek temennim bu 🙏 2.günde biraz ağrılarım vardı ama çok değil sonrasında hiç ameliyat olmamış gibiydim gören herkes çok şaşırdı bu halime 🤷🏻♀️😄 aklıma gelenleri yazdım umarım korkuları endişeleri olan anneleri bir nebze olsun rahatlatır elbette süreç kişiye göre farklılık gösterir ama şunu diyebilirim ki her durumda kendimizi pozitif tutarsak çok daha güzel geçer herşey başından beri kolay geçeceğine inandım öyle de oldu 🙏 normal yahut sezeryan düşünen anneler hangisi olursa olsun güzel geçeceğine inanıp kendinizi cesaretlendirin inşallah güzel geçecektir. Rabbim herkese hayırlı sağlıklı ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah. Benimde hikayem bu şekilde ♥️