tatlissannee benim zaten tüp bebek Ertan beyin tedavisiyle hamile kaldım. Genel olarak memnunum. Alaattin beye hiç gitmedim. Muayene sırası geç gelebiliyor ama aradıklarında giderseniz çok beklemezsiniz. Birde bence en önemlisi ultrasonları çok kaliteli. Bir gün önce devlet hastanesine gidince kese içinde bebek gözükmedi ertesi gün Ertan beyin ultrasonunda bebeği gördük.