Kızlar ben 1 yıl 2 aydır hamile kalamiyorum. Tiroit rahatsızlığım var degerim 6.52 ilaç basladim onla düzelir dedi doktor. Hormon testimde de sknti yokmuş. Yumurtalığım filanda bakıldı temizmis. folik asitte başladım. Doktor bizim yapabileceklerimiz bu kadar 3 ay içinde olmazsa bı rahim filmi çektir tüplerin acikmi diye bakılsın dedi ama kızlar çok korkuyorum nasıl bişey rahim filmi