BiR_MeLek Hanım bu haftada sancı normal mi önceden hiç yoktu bugün ilk defa iki defa adet sancısı gibi ama şiddetli değil 2 defa geldi gitti sizlerin de oldu mu korkuyorum
isimsizbiranne BiR_MeLek 33+1im bugün fena sancılar geldi bi iki saat kıvrandım nerdeyse geçti yalancı kasılmalarımız başladı galiba sizin de öyledir korkmayın sıklaşırsa ve şiddeti artarsa sıkıntıymış
aannepandaa BiR_MeLek benimde 2 gündür belli belirsiz karın altımda sancı var gibi. Şuan 34+1 olduk. Doktorum 36yı atlatalım ne zaman isterse gelebilir dedi. Perşembe büyük temizlik yaptıracağım. Herşeyi yıkadım. Daha ödevlerim var yapılacak yüksek lisans yapıyorum. Bekle kuzucum..
Gulgok BiR_MeLek 34.haftadayım ve 2 gündür bende de o tarz ağrılar var. Dünkü nst de sancım çıktı. Doktorum ayakta kalma süremi artık kisaltmam gerektiğini söyledi yoksa erken doğum olabilirmiş. Siz de doktorunuza bir danışın ısterseniz
BiR_MeLek isimsizbiranne oyle mi çok korktum ilk gebelik ilk defa da sancı olunca tedirgin oldum 😞 İnşaAllah yavrularımız vaktinde gelirler 🤲
BiR_MeLek aannepandaa vaktinde gelir yavrularımız İnşaAllah 🤲 Ben haftaya ev taşicam daha ne yaparım ederim gerçekten bilmiyorum daha bebeğin eksikleri var hayırlısıyla kazasız belasız taşınıp evi yerleştirip oyle gelir yavrum İnşaAllah 🤲 korkuyorum erkenden gelir diye
aannepandaa BiR_MeLek hayat bize anı yaşatıyor sğlıklı olalımda gelen herşeye razıyız. Benim her işim çok pratik ve acele olur. Aniden gelişir. Bakalım doğum nasıl olacak.. 🤷