Nurgull36 Arkadaşlar bisey sorucam bebeklerinizin cinsiyetini kaçıncı ayda öğrendiniz ben 10+1 oldum 3 ay olduk bile siz nezaman öğrendiniz bu ayda öğrene bilirmiyim bilginiz varmı?
Sermec27 Nurgull36 aslında bebeğin pozisyonuyla alakalı canım göstermesine bağlı yani ilk oğluma doktor 12+3 te büyük ihtimal erkek demişti değişmemişti ikinci oğlumda 13 haftada cok hareketliydi göstermemişti ama kızı andırıyor demşti doktorum 17 de kesin erkek oldugunu öğrendik 🥰
Nurgull36 Sermec27 evet haklısın yalnız doktor dediki çocuk 2 3 gün önden gelisiyormus baya da haraketliymis öyle söylediler ondan diyorum acaba belli olurmu şimdi diye
Sermec27 Nurgull36 yine de erken en erken 12 haftayı beklemelisiniz o zaman bile tahmin yapılıyor sadece 🥰