Kagan2021 Merhaba 39+6 günlük hamileyim ama bebeğim hala kanala girmemiş doktorumuz 40+4 e kadar bekleriz dedi hala girmezse suni sancı verilebiliyor mu yoksa sezaryen mı oluyor?
Meltemkol Kagan2021 benimde dogum pozisyonun da ama kanala girmedi salı suni ile normal doğum denencek
Beyzan Kagan2021 kanala girmeyen bebekte suni hiç bir işe yaramıyor aksine süreç çok uzadığı için anne yıpranıyor ve bebek strese giriyor. Benim oğlum hiç kanala girmedi 39+5 de suyum geldi ama baş çevresi de iri olunca sezaryen oldum
Meltemkol sedardahuseyin kafa çapı kaç acaba benim de gelişik kafa ama normal denenecek olmaz demedi doktorum
Prensesannesi41 Erimannesi biz 36 haftalığız canım 34de kanala yerleşmişti bebeğim ultrasonda söyledi
Erimannesi Kagan2021 ben 37+5 te oldum aşağıda kemiğe dayanmış ama kanala inmemiş dedi se o yüzden sordum.. Her seferinde gidince mi olucam diye 🤦♀️ikinci gebeliğim ilk normal doğumdu bir kere olmuştum sadece çatı muayenesi
Eclo Kagan2021 benim de aynı şekilde 😞 39+0 dayım kanala girmiyor, kafa biraz büyük dedi. 40+2 ye kadar bekleyeceğiz. Aynı şekilde devam ederse sezaryana alırız direkt dedi 🤷🏼♀️ açılma vs.kontrol etmedi