sedardahuseyin Ya bir haftadır orta parmaklarımda uyuşukluk olmaya başladı anlamadım bnde başına gelen oldumu acaba Sürekli uyuşuyor
Eliiiiiiffff sedardahuseyin benim de arada ellerim de karıncalanma uyuşma arası bişey oluyor ama hamilelikten olduğunu düşünmemiştim 🥺 kaçıncı haftadasınız
sumeyye60 Bende 20. haftadan beri var bununla yaşamaya alıştım 37+0 olmak üzereyim. Kan değerlerim vs hepsi iyi ama bir türlü geçmedi 🤷🏻♀️
sumeyye60 sedardahuseyin Sorun ama normal karşılanıyor. Ellerde şişlik, ağrı, uyuşukluk. Ben ortopediye bile gittim hamile olduğun için röntgen vs çekemeyiz doğumdan sonra geçmezse gel dedi.