Senayyalcin bakın hanım efendi bu cahiliyet değildir..
Sizin düşünceleriniz oldugu gibi karşı fikirde oluna bilir ..
Herkes tecrübelerini aktarırı..
Cahiliyeti karıştırmayın öylede böylede kimse aldırmaz Allah’ın takdiri der susurız sadcee kötü bir durumda strese girip. Kendimizi üzmenin gaflet halinde isyana girmenin lüzumu yok..
Genetik bozukluk çıksa sen nasıl bir tedavi uygulucaksın
Şahsen ben kendi AİLEMDE olupta erken teşhisle düzeltenş görmedim de..