Kızlar bugün 20haftalık olduk ama akıntım var bugün ama biraz sıvı su gibi. İnternete baktım sızıntı yazıyor ama öyle oturduğum yere geçecek kadar bi sıvı değil çamaşırım ıslanıyor. Akıntı mı? Sıvı sızıntı mı ?
nasıl ayırt edebilirim ? Bilgisi olan yazabilir mi şehir dışındayım gidemedim doktora da