Gupssse ben siparisini verdim.Hepsıburadadan 750 tl yr aldım sanırım.Kurulum içinde 180 tl ödedim ama isteye baglı bu hizmet.Vakit bulamadığım için henüz kurduramadım.Ama salı günü insallah halledecegin bir kurulsun oyle sizede haber veriyim olur mu? Daha iyi olur sizin içinde