Elifdikel ya ben dişimi yaptırcaktım tam hamile kaldım,pandemi korkusundan yaptıramadım dişimi, 30. Haftadayım ne zaman ağrısa karanfil yağıyla idare ediyorum ve benim kanal tedavisi olması lazım ama bebeği riske atıp gidemiyorum korkuyorum. Doğumdan sonra inşallah yaptırıcam