Kızlarrrr şekerim çıktı ve diyet yapıyorum, acaba sebze yemekleri olarak neler yapıyorsunuz ? Benim diyetim çok sıkı. Çorba yapmakta sıkıntı yok ama sebze olarak ne yapsam diye düşünüyorum sürekli, zaten 4 kaşık yiyebiliyorum. Açım kızlar yeminle açlıktan elim ayağım titriyor 🥺
Örneğin, kabak sotelemek uygun bir yöntem mi diyet için?