Merhaba sonunda bizde dayanamdik doğurduk erken gelçek derken en fazla bu zamana kadr dayandık bzm de doğum hikayemiz çarşamba akşamı hafif ağrılarım vardı gerçek mi yalancı mi anlayamadm perşembe günü öğlene doğru ağrılarm artmaya başladı bnde hastaneye gitim nst yapıldı 20 lerce sancı çıktı açıklığa baklm dediler ve 3 cm ackligim varmış doktorm çıkmıştı başka bir hastaneye sezaryen girmiş bni onla gorusturdulr dedi ki çantanı al gel buraya Bn kendimi o hastaneye hazrlamsken başka hastane ye gitim aldm eşyalarımı Bn zannetmiyorum ki muayene edck hemn doğum olmayacak gitim hastaneye yatisim yapılıyor ve Bn stresli başka bi hastane doktr ortada yok yatisim yapıldı ebe suni sancı taktılar ebe muyane eti 4 5 çıkmış açıklık sonra birz suni sancı aldm suyumu patlattılar asıl ağrılar ondan sonra geldi açılmam tam olarak ilerlmisti doktrn geldi doğuma aldlr perşembe akşamı 8 15 dünyaya geldi kızım çok değişik ve nasıl oldu anlayamadm endişe heyecan kuveze gircek korkusu hepsi bir arada oldu çok şükür girmedik sağlığımiz iyi çok şükür çıktık evimize bzim de karmaşık doğum hikayemiz böle oldu