Sineee yoo yapılacak bir sürü şey var mesala sizin üzerinden örnek vermeyeyim iki anne aynı zamanda hamile kaldı biri ikili test yaptırdı biri yaptırmadi ikisinin bebeği de down sendromlu doğru test yaptırmayan aile perişan.Anne ağlamaktan bebeğini emziremiyor. Diğeri de çok üzgün ama bebeği 40 günlükken başlayacağı fizyoterapi için heyecanlı çünkü biliyor doğru eğitim ve emek ile neler basarilacagini çünkü araştırdı başka down sendromlu bebeği olan ailelerle konuştu erkenden başladı. Bebeğine kıyafet şu bu almak yerine para biriktirdi terapiler için. Diğer aile ise sudan çıkmış balık kapı kapı gezecekler de bir bilgi alacaklar. İnşallah bunlar kimsenin başına gelmez ama kulağımla duydum test yaptırmayan ailenin çaresiz kalışını. Şimdi soruyorum size hiç mi bir şey yok yapılacak her şey illa hamileyken ilaç içtim geçti kafasında mi olmalı🤷🏻♀️