miniginannesi9 23+1 olduğum zamana detaylı ultrason randevusu buldum, bu tarihte yaptıranlar var mı, çok geç mi olur
miniginannesi9 Gulsurmeli bazıları çok geç olur bu haftalar diyor, o yüzden merak ediyorum, deneyimli anneler cevaplarsa sevinirim
[silindi] miniginannesi9 bana doktorum en geç 22.haftada yapılmalı dedi .. 19 haftalığız 2 haftaya gideceğim inşallah
archmom miniginannesi9 22. Haftamızda gelin demişlerdi o zamana randevu verdiler canım . Ama 24 te de yapılıyor. Eminim 🙏🏻
Zynp16askn miniginannesi9 oğlumda bir kere gittiğimi hatırlıyorum. Bende şaşırdım ama Dr umuz bütün hastaları ikinciye çağırdıklarını söyledi.
Gigy miniginannesi9 hayır yapıyor ben yaptırdım sonuçları da gayet net ve doğru ,23 .hafta bittikten sonra benim perinatoloğum yapmıyordu demek istedim 23 +1 di ben yaptirdigimda
archmom miniginannesi9 yoo benim doktorum 24 te de gidebilirsin demişti . Ama en uygun hafta 22 dedi diye o zamanda müsaittim gittim aslında .