Beyzan Merhaba sevgili anneler. Bu benim ikinci gebeliğim 22 haftalık erkek bebişim olacak kismetse. Doğum haziran sonu temmuz başı olarak görünüyor. Sizlere sorum şu ben ilk doğumda ebeye direk 10 lu hastane çıkışı verdim Sezaryen olduğu için bilmiyorum bana geri bir şey verip vermediklerini. 10 li setlerin içinde battaniyesi de var. Ama benim ilk oğlumdan kalma penye battaniyelerim var. 10 lu set almak yerine direk penye battaniye ve 5 li hastane çıkışını ebeye vermek yeterli olur mu. 10 lu set ile 5 li arasında iki katına yakın fark var. Ama Tek fazlalık battaniyesi mi emin olamadım tecrübeli anneler fikir verirse sevinirim 🌸🌸🌸
shryldrm Beyzan beşliler altlı üstlü takım oluyor canım içine giymeye zıbın vs. olmuyor içine içlik olarak bir şey ekleyip elinde mevcut olan battaniyeyi de ekleyip verebilirsin o şekilde şeffaf ambalaj yapıp üzerine not yazınca kolay oluyor ☺️İçlik ekleyip beşli takım battaniye ve bez olarak paketlersin ☺️
Kubrasngl Beyzan 5li de çoğunlukla eldiven şapka önlük üst alt var. Yani zıbın yok. 5linin yanına bi zıbın bide battaniye ekleyin bide bebek bezi. Fazlasına gerek yok zaten ne verirsen onu giydiriyo. Varsa alma hiç çok pahalı 3 buçuk yıl önce 70e aldım şimdi olmuş 170 lira 🧐
nurdane3504 Beyzan benimde temmuz ortası gibi cinsiyeti de net belli oldu erkek olucak hayırlısı ile bende alışverişe başladım civilde dediğiniz şekilde battaniyeli set 70 80 arası indirime girmişti eğer kalmışsa onlardan alabilirsiniz geri kalanı 5li almayı düşünüyorum bende zaten isimli hastane çıkışı da yaptırıcam tulum fazla almayın zor oluyor alt değiştirme dediler tecrübeli anneler ve yazın doğum yapacaklar da tavsiye verirse ona göre alabilirim 🤗
Gigy Beyzan ben 5 li vermeyi düşünüyorum içine bir zıbın koyup battaniye de veririm, çünkü 10 lu aldığım daha süslü fotoğraf çekimi için düşünüyorum ,bir de kirleniyormuş o yüzden öyle tercih ettim ,2 tane öyle 5 li uyguna takım aldım 😊
Beyzan Kubrasngl çok teşekkür ederim bugün baktım e bebekte 10 lu şeyler 140 liradan başlıyor.70 TL ye 5 li hastane çıkışı beğendim evde yeni doğan zıbınlarım da var hem kolsuz hem uzun kollu kaldı ki yeni alınsa bile fiyatı 10-15 TL zıbınin.
Kubrasngl Beyzan annem hep şey derdi “çocuğun yediği helal,giydiği haramdır” Aynen öyle hiç gerek yok fazlalığa. Allah sağ dalim kucağınıza almayı nasip etsin
Beyzan nurdane3504 benim ikinci gebelik ilkinden kalma battaniyem de var 3-4 tane hem de yaz bebesi kalın gelecek o battaniyeler bolca muslin aldım ben. Ama tulum konusunda haklısınız ben hiç sevemedim giydirmeyi zaten bebek de durmuyor kıpır kıpır o dar alanda değiştirmek zor oluyor. Ben bolca kolsuz ve yarım kollu çıtçıtlı aldım ,3-6 ay en azından rahat rahat giyer alt da patiksiz aldım
nurdane3504 Evet bana da patiksiz al dediler ona göre bakmaya çalışıyorum tabi bebekler hep üşür derler bende bilmiyorum ne alsam ne yapsam boşuna da almak istemiyorum açıkçası üç ay giyecek sonra kışa geçiş olucak zaten
Beyzan nurdane3504 ınstagram’da Zeynep’in harikalar diyarı diye bir sayfa var kadın Danimarka da yaşıyor bebek doğdu 2 gün bebeği hiç giydirmediler anne baba ile ten tene temas yaptırdılar. Ne kadar giydiririrseniz o kadar üşür demiş ordaki ebeler. Elbette o kadar abartı yapamam😂😂 ama ben asla bebeğime eldiven giydirmem mesela. Beni çok kalın giydirmisler ondan çok üşürum hep
Emel38 Beyzan 5 li aldım birde battaniye koyarim yanına..pahalı çocuk giyimi.fazlasinada gerek yok..zaten tez büyüyorlar..
nurdane3504 Beyzan evet haklısınız ama bazen büyüklerimiz anlamıyor 🤷🏻♀️ bende diyorum zıbın falan giydiririm ama yine de ince alt üst de giydiririm