Ben kendimde 112 personeliyim biz gittiğimiz hastalara evde tedavi de bile metpamid çok veemeyiz binde bir gelişen yan etkileri var . Ben çok kusunca bana hiperemezis tanısı koyup kendi doktorum zofer yazdı. Zofer kullanıyorum ben bi sürü doktora danıştım zoferin metpamidden daha masum olduğunu söylediler 12+5 deyim hala kullanıyorum zoferi . Kontrole gittiğimde de bebeğin hiç bişeyi yoktu gayet sağlıklı o kadar kusmama ragmen hatta bi kaç günde önden gittiğini söyledi doktorum. Ben kendim bile sağlık çalışanı oldugum halde doktoruma danışmadan hiçbirşey kullanmıyorum. Siz en iyisi bi doktorunuz la görüşün.