mercimeginanne yagizinannesi1 bnm ailem şehir dışında yaşadığı için oraya giderkende götürürüm diye birde kullanılmadığında kolaylıkla çantasına koyup kaldırayım diye park beşik tercih ettim :)
yagizinannesi1 Emel38 onlar yüksek olduğu için düşme ihtimali oluyor diyorlar baya park beşik içime sindi ama yinede kararsızım
Lulemom Ben kiwi zoody beşiğini aldım. Henüz kullanmadım ama baya kaliteli. Taşınabilirde katlanıyo. Rahatça 3 yaşına kadar kullanılırız. Hatta çocuğun tipine göre belki 4 e kadar bile kullanılır
gamzosgamzos Park besik kesinlikle cok rahatlik 14 bucuk aylik kizim var icinde done done yatiyor bir isim oldumu oyuncaklarini koyuyorum icine oynuyor dusme carpma tehlikesi yok
yagizinannesi1 gamzosgamzos ilk zamanlar için sepet beşikte alıcaz ama sonrasında sallanmak isterse park beşikler az sallanıyor diyorlar sorun olur mu acaba
shryldrm yagizinannesi1 derinliklerine göre değişir bu düşme durumu bizimki asansörlü büyüyen beşik 11 aylık hiç sıkıntı olmadı öncesinde anne yanı Demir beşiklerden kullandım çok rahattı sepet görünüş olarak güzel ama ben o kullandığımdan aşırı memnundum 150-200 tl civarlarındadır fiyatı da
Lulemom yagizinannesi1 sepet beşik kullanışsız ama. Siz bilirsiniz tabi ama sadece görüntüsü var. Hem kısa süreli kullanım oluyo hemde geceleri çok zorlanırsınız.
gamzosgamzos yagizinannesi1 ilk donemler icin sallanan besik almistik hani kucuk besikler oluyor ya hala onda sallanip uykuya geceriz sonra besigine alirim 😄
Selvaa yagizinannesi1 yapabilirsen uyku arkadaşına alıştırmak daha mantıklı sallanmaktansa daha rahat oluyor hem bebek daha kaliteli uyuyor ilerde sürekli salanarak uyumak isterse zor olur gibi
yagizinannesi1 Lulemom gündüzleri sepet olanı kullanırım die düşündüm ama bilemedim ikisini de alıcaz
mercimeginanne Bim ben büyük yatağım için instagramda diktirdim şimdide park beşik için diktiricem sipariş vericem aynı sayfaya :)
mercimeginanne Bim işte bnm büyük yatağa yaptırdım hemen yıkadım zaten alta katlamak için biraz uzun yapılıyor. Yıkadığımda çekme olmadı o yüzden şimdi park beşik için sipariş vericem :)