SemihDamlaDalan Busraayaz canım ben hangi mağazaya gittiysem beneto arabaları hiç önermiyorlar kullanışsız diyorlar
Sema99 Busraayaz SemihDamlaDalan Ben beneto kullanıyorum çokta memnunum hiçbir sıkıntı çıkmadı iki tane bebeğim kullandı üçüncü gebeliğim oda kullanıcak sapa sağlam şimdi
Berdemal Daha dün bir mağazadan baktık ve adam bana sorarsanız almayın 2 aileye sattım şikayet geldi dedi esnaf malına kötü demez kolay kolay ama adam sakın almayın dedi