sevdegnky Selam kızlar. Doğum sonrası bebeğinin plasentasını teslim alacak olan, almış olan ya da almayı düşünen var mı aranızda? Ben de kendim almayı düşünüyorum.
sevdegnky Emirle plasentada bugün bir çok hastalığa faydası olan kök hücreler bulunmakta. Ve plasentanın çok fazls kullanım alanı var kozmetikten gıdaya. Hatta direkt plasenta tüketen ülkeler var. Herhangi bir işleme hiçbir sebeple müsaade etmemek için genelde teslim alıyorlar ve ebeveynler kendileri gömüyorlar. O sebepten
Sema14 Kubrasngl çünkü plasenta dinimizde gömülmesi gerekiyor ama hastane bunu satıyor başka amaçlara kullanılıyor
sevdegnky Kubrasngl başka bir sektörde kullanılmasını önlemek için. Ebeveynler alıp kendileri gömüyor. Emin olmuş oluyor 😊
Kubrasngl sevdegnky benim gözümün önünde çöpe atmıştı doktor. Ama nette yiyorlardı falan görmüştüm evet 🤨 veriyolarsa alırım bende valla
sevdegnky Kubrasngl Kubrasngl atıyorlar çöpe ama ona da güvenmem sonrasında geri alıyorlar mı almıyorlar mı. İnsanın gönlü rahat olmaz. Bir de sonucta bir organ gibi çöpe atmaltan ziyade gömmeyi daha doğru buluyorum. 😊
tanya25 O sizin bedeninize ait bir parça elbette istediğinizde vermek zorundalar. Alın sakın bırakmayın. Kozmetik başta olmak üzere bi çok gençleştirme amacıyla satılan ilaçların kapsüllerin içlerine koyup vahşilere satıyorlar!
durunun_annesi60 Geçen gün magazinde bu konuya denk gelmiştim plesantayi yabancı ülkelerde doğum yapan kadınlar yiyorlarmis yaşlanma karşıtı olarak 😒😒
D-uysal Bende izlediğim bi programda gördüm kadın plesenta satın almak istiyordu maske olarak kullanmak için gençleştirici etkisi varmış 🤷♀️