Benimde ilk gebeliğimde öyleydi bebekle alakası yok işte biseyin yok hiç bi sorun yok vs dediler hep ama dayanılmaz bi agrıydı bebek büyüdükce ahrı iyixe arttı ama herkes doktorlar dahil psikolojik felam dediler…. Sonra ne oldı biliyo musun şaka gibi ama 34. Hafta kaburgam kırıldı 🙄😳 hani yoktu bisey dedim