umutttttt Kızlar şun 8+5 hamileyim 6. Haftadan beri lekelnemem var böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı
Serap-er umutttttt hamileliğimin başından 27 haftama kadar devam etti kahverengi kırmızı lekelerim. Bir sebepte bulunamadı progestan kullandım sürekli ama 27.haftama girdiğimde birden kesildi. 31 haftalık olduk.
Hsbsk umutttttt benimde 6 haftalikken başladı kanama su an 10 hafta bitti iki gündür yok cok şükür. Rahim ağzında yara varmis birde corasprin içiyordum onu kestik. Gecen gun ku kanamam baya fazlaydı cok üzüldüm ama doktorum bebek düşürmek oyle az bi kanamayla olmaz rahat ol bebegin iyi dedi
Htcnrmllslhgl umutttttt benden de kahverengi lekeler gelıyordu ıkı gün sonra ınsallah oğlumu kucağıma alıcam 🥰
umutttttt Hahahh12 iki kere kanamam oldu ondan sonra leke şeklinde geldi şuan hala devam ediyo ama çok az görüyorm
civciv1520 Canım 8+5 te benimde kahverengi lekelenmem oldu progesteron hap ve iğne kullandım şükür geçti bolca dinlen ağır iş yapma yavaş hareket etmeye dikkat et . Allah hepimizin evlatlarini bağışlasın 🤲🥰