Stmom canım şöyle anlatayım
ikinci kimyasal düşük başladıktan sonra doktoruma gittim (medicalpark)ve üst üste iki ay kimyasal yaşadığımı söyledim ve artık neden olmuyor acaba ne gerekiyorsa yapalım bakalım dedim. Benden aşağıdaki testleri yaptırmamı istedi ve direkt coraspin 100 başlattı
resim olarak ekliyorum testleri:

bunlar dışında genetik kromozom analizi ve pıhtılaşma testi istedi onları da yaptırdım (sonucların cıkması 1,5 ay kadar sürdü)genetikte problem çıkmadı ama kanda hafif pıhtılaşma çıktı:

ben bu arada bu sonucları beklemeden başka bir doktora daha başvurdum (memorial) o da bu testlere ek aşağıdaki testleri istedi:

zaten bu son testleri yaptırdıgımda adet tarihim gelmişti o yüzden betaya da baktırmak istedim ve hamile olduğumu öğrendim.
Genel olarak testlerde pıhtılaşma dışında bir sorun görülmedi ve dediğim gibi kimyasal düşüğüm biter bitmez coraspine başladım ve hamilelikte de devam ettim 34. haftada kestim şuan 37. haftadayım
iki doktorun önerisiyle yaptırdığım test isimlerini ve sonuçlarımı sana fikir olması açısından koydum umarım faydası olur 🌸