jrarya Ygzaras 28. Haftadayım ellerim ama özellikle ayaklarım gün içinde çok ayakta kaldıysam ve uzatmadıysam davulgibi şişiyo bilek diye bişey kalmıyo 😞 ellerimde genelde uykuda ya da sabahları şişiyo yumruk dahi yapamıyorum 😞
Fatmafatma Ygzaras cok erken sismeye baslams o haftalarda benim hic sismemisti 33 haftaligim bu haftalarda daha cok sisiyor tuzlu mu yiyorsunuz tuzu kesin birde yatarken ayaklarinz vücudunuzdn yuksekde olsun ayakalrin altina yastik koyun faydasi oluyor ole
Skdag Ygzaras Benzeri bir konu açtım bugün ben de.21 haftaligim ben de ayaklarım sis çok ayakta kalınca topuklarim aciyor.Ne yapmak gerek bilmiyorum😣
Tuba704 Bende şaşkınım dün farkettim bunlar benim ayaklarım olamaz dedim 🙈 O kadar şişmiş ki çok şaşırdım
jrarya Ygzaras ellerime biçare bulamadım ama ayaklarımı uzatarak oturuyorum eğer bulunduğum ortam gereği uzatamıyosamda oturduğum yerde ayaklarımı bileklerimden oynatıp 8 çiziyorum yani doktorumun önerisi bu birde tuzu azaltmak 🙈
Ygzaras Fatmafatma çok tuzlu yemiyorum aram Yok zaten tuzla yastık koymayı denicem inşallah işe yarar alyansımı bile takamıyorum
Berkaysmom 37 haftaligim ayaklarim yurumeye calistikca aciyo (bakin yurumeye calismak diyorum yuruyemiyorum artik 😊 ) sabahlarida ellerimi yumruk yapamiyorum ne yapsam gecmiyo artik 😐