Lutfs28 derinsart 38 de aliyorlar sezaryana ama ilk dogumda hemen almıyorlar sanırım hayrilisi olsun cnm😊
derinsart Lutfs28 valla alsinlar ya 38de 😃artık cok sabırsızlanıyorum bi an önce böyle dogmus üstünden günler gecmis olsm istiyorum🤭😃
Srkt Bizimde son 15 ama ne zaman geleceğini bilmiyoruz normal gibi görünüyor şuanda doğum ama nasip tabi cok heyecanlıyım sanki hep hamile kalacakmısım doğurmuycakmısım gibi inanamıyorum 🌹
Bsmlh Lutfs28 öyle karısıkki bende bilmiyorum 🙈 Allah’ıma emanet yavrum biz 38 sezeryan diye dr konustuk Şafak 65 ama bebekte sıkıntı var 36 ya dayansa yeter diyor 54🤲🤲
Derya1453 Lutfs28 ben de hiç öyle değil sancım geldiği an seviniyorum evet bı defa inşallah sancılarım artar diyorum sonuç hemen geçiyor ☺️Benimki pek nazlı olacak
BebegimleYeniHayat_34 Lutfs28 son 22 gözüküyor bende 🥺🙈aşırı heyecan ve korku sarmış durum da normal istiyorum ama korkuyorum yapamıcammı acaba diye 12 sinde son kontrol alttan çatı muayenesi olacak