Hiçbir Sorun Olmamasına Rağmen Hamile Kalamıyorum Pcos Yok Kist Yok Myom Yok. En Kötüsü Belki de Budur Diye Düşünüyorum. Artık Sadece Dua Ederek Kendimi Sakinlestiriyorum. Siz Gebe Annelerimizden Ayetel Kürsi Okumanızı Canı Gönülden İstiyorum. İnsAllah Gebe Kalamayan Anne Adaylarimiz da Bu Sayede Kalabilir. Duanin Karsisinda Hicbir Engel Yoktur. Simdiden Allah Razi Olsun. Aileniz ve Evlatlarinizla Saglikli Mutlu
Hayat Dilerim
🤲♥️