Dun temizlik yapmistim kendimi yorgun hissetmiyordum sabaha guzel uyandim kahvaltimi yaptim pembe kan geldi. Hemen doktora gittik tabi. Sezeryana girmis sansima o cikana kadar agla agla harap oldum. Ilk 3.5 ay dusuk riskimden dolayi igne ve fitil kullaniyodum yine basa döndüm ama neyse ki bebek iyi suan dedi🙏🏼 Erken dogum riski olabilir dedi cok moralim bozuk dahada yolun yarisindayim. Gebelige bagli troid karaciger enzim yuksekligi hepsi cikti. Sadece icimi dökmek icin yazdim. Bosverin temizligi yemegi bebegimizden degerli degil cidden. Allah hepimize saglikla evlatlarini kucagina almayi nasip etsin🙏🏼