33+1deyiz yaklaşık bir saattir çok fena kıvranıyorum midem mi bağırsağım mı yoksa rahimim mi ağırıyor anlamadım tuvalete çıktım rennie çiğnedim hafifledi ağrı ama hala karnımda dolaşıyor sancı gibi böyle yukarılarda midemin oralarda o yüzden midem zannediyorum ama kasıklarıma iniyor pat diye böyle düzensiz şekilde seyrediyor ağrı seviyesinde de artış yok dayanılmicak kadar değil ama ateş basması oluyor sonra anında üşüyorum bunlar yalancı sancı mı yoksa doğum belirtisi olabilir mi lütfennn cevap verin