Dry34 Kızlar 7 haftalığım bugun bi baş ağrısı ile uyandm hla başım çatlıo halsıizlite var parol gebelikte zarar lımı ya
Hatice1907 Dry34 sadece parol kullanabilirsin zaten diğerleri zararlı bebek için ama çok içmeyin günde 2 yi geçmesin
Saziyersin Dry34 migren taşi kullanabilirsin ben 20. Haftadayim hala devam ediyor bas agrim birde o migren tası nane kokuyor onu kokluyorum cok rahatlatıyor daha hiç parol içmedim normalde migren var bende bilginiz olsun
Hahahh12 Dry34 benim o haftada diş agrım vardı doktor parol iç de hatta en fazla gerekirse günde 3 defa içeblrsn demişti bi zararı olmuyor canım
Esra2306 Ben 11+6 dayım gecen hafta kum dokmeye başladım doktorum hunde 4 taneye kadar parol içebilirsin dedi
Zhrcn Dry34 canım benim kasıklarım çok ağrıyordu 7.hafta da doktorum ağrım oldukça kullanayım diye parol vermişti bana zararlı olsa vermez