Minigim20 olmaz olurmu kuzum bende çokk okuyorum makaleler falan neler neler ama bilmediğim şeyler var öğreniyoruz
aslında herşeyi bilmekte pek iyi olmuyo benim gibi pimpirikliysen en ufak birşeyi sürekli takarsın kafana en iyisi hiçbir konu hakkında bilgin olmucak süreklide stres yapmıcaksın doktor iyi dedi ya birdahaki kontrole kadar sadece aklında o olur
riskli gebelik geçiriyorum inan bana bazen diyorumki keşke hiçbirşey bilmeseydim keşke telefon olmasaydı falan