Tugcike canım bende aynı durumdayım üç gündür yatıyorum meyve sebze yıyorum ilaç verdi mecbur içiyorum içmezsen daha kötü olur daha ağır ilaçlar içmek zorunda kalırsın psikolojini iyi tutman lazım hapşırırken yada öldürürken bebeğime bisey olcak diye korkuyorum o derece kötüyüm yani dinlencez başla yapacak birşey Yok