Busmuslina ben acile gittiğimde doktor bebeğe zararı olmaz bebek sağlıklı ama anne için ağrı olur demişti yani benim için , benim öyle bir böbrek ağrım oluyor ki nefesim kesiliyor böyle ne yatabildim ne oturtabildim hani böyle bayılacak gibi bir ağrı nefes dahi almak istemiyorsun , çarşafları yırtasım geliyor başımı duvarlara vurasım öyle bir ağrı. Allah düşmanıma bile yaşatmasın çok zor böbrek ağrısı. Ne antibiyotik ne ağrı kesici de verilmiyor erken doğumu tetikler diye , bol su bol sıvı . Lütfen sizde bol sıvı tüketin ayaklarınızı sıkı sıcak tutun ben başlar da ihmal ettim ama bin pişmanım