Fikret01 2. Hamileliğim 2sinde de yaptırmadım yanlış çıkma ihtimali genelde yüksek oluyo engelli denilip sapa sağlam doğan çok bebek gördüm duydum etrafımda. Tercih meselesi tabiki bu benim düşüncem zaten zeka geriliği olsa aldırcak mıyım hayır. O yüzden ben gerek görmedim dediğim gibi kendi tercihim