Kızlar 37+2 haftalıgim normal doğum yapacağım inşallah kasıklarımda adet sancısı gibi ağrılar var dün geceden beri dün de hastaneye gittim sancida gözüküyor nst de ama 60-70 civarı 10 dk da bir açıklık yok suyum falan gelmedi ☹️ ama akşam açıklığa bakıldığından mıdır nedir sabah lavaboda hafif kanamam vardı şuan yok ama yine adet sancısı gibi ağrılar var 🤔 ayağa kalkıp hızlı hareket edince daha çok oluyor gibi böyle olan var mı 😏😏😏😏☹️☹️☹️☹️☹️