guneysmom ya aslında normal boylarımı bu ikinci hamileliğim kızım normal doğru bu erkek ya doktor yanlış hesapları bildirdi bize yada başka birşey çarşamba başka doktora göstereceğiz bence normal dedim o kadar kısa olmaz diye düşünüyorum karnımda büyük ama neden böyle anlamadım işte siz değerli arkadaşların fikirlerini alayın dedim