Kbra1234 Kızlar gündüzleri süt vermiyorum geceleri veriyorum ama mememi sıksam bazen be damla bazen gelmiyor süt ger çekilmiş midir 5 aylık hamileyim mastit olma ihtimalim nedir sizce ??
Duyguderinderen Kbra1234 bende 15 haftalık hamileyim gündüzleri tamamen kestim 1 kere akşam yatmadan veriyorum bendede ağrı var 1 aya kadar akşamıda kesince nasıl olcak bilmiyorum
Kbra1234 Duyguderinderen açıkçası perşembeden beri göğsüme yarabandı koydum çünkü benim bebeğim günde 10-15 kere emiyor beni ve çok rahatsız ediyor artık o yüzden mastit olmam istemediğim için geceleri emzireyim dedim çünkü uyku bile uyumuyor ama göğsümü sıktığımda bir damla geliyor yada gelmiyor süt mastit olurum diye korkuyorum
ebrarecem Mastit olunca ağrı da yapar. Enfeksiyon olduğu için anlarsınız. Süt bitmiş bile olsa sıkınca damla şeklinde gelebilir normal bu.
Duyguderinderen ebrarecem ağrı olunca sağmakmı gerekir peki gerçi sağdıkçada süt gelir bende gündüz kestim sadece akşam 2 veriyorum hafif şişkinlik ve hafif ağrı var ne yapmam gerekir
ebrarecem Kbra1234 yok bir damla gelmesi normal ağrı için soğuk lahana yaprağı iyi geliyor diye duymuştum araştırın bir isterseniz.