Sezeniniz doktorum bana ne dedi biliyomusunuz 😂 canım tüylerin uzun olmadığı sürece traş öneriyorum ben zaten dedi dikiş atarken sorun olmıcak şekilde kısacık traş et benden yana hiiç sıkıntı yok dedi senin ne tüyün olcak kız zaten dedi Allah allah bende bi rahatlama tabi 🤭 tabi yinede jiletede vursam çok dikkat edicem ve ağdaya gitmicem ama doğum sonrası Allah izin verirse ilk işim dikişlerim iyileşir iyileşmez o kremide kullanıp ağda yaptırıcam