Sumbul Merhaba, ankarada özel bi hastanede Doğum paketi almıştım. 10 muane, 8 kez nst, ayrıntılı ultrason hariç diğer bütün testler ve doğum da dahil idi( normal sezeryan farketmez ama epidural yapılırsa 500 tl daha eklenecekti) ben hamileliğimin ilk dönemlerinde doktora fazla gittim, kusma ve aşırı kilo kaybından dolayı serum aldım. Dün 8. Muane için gitmek zorunda kaldım(32 hafta 2 günlük idim dün) çalışabilir raporu almak için. Normal de doktorum iyidir ama dün çok sertti, 5 dk randevu saatimi geçirdim diye dikkat edelim şeklinde bi uyarı yaptı, her gittiğimizde resim verirdi vermedi, çok kısa geçti muane, ters bi günüydü sanırım. Bebek çok kilolu, böyle giderse sezeryan olursun, meyve yeme, sebze ve protein ağırlıklı beslen dedi. Ben toplamda 8 kilo aldım ama bebek 2 kilo 400 gram (32 hafta 2 günlük) bu arada aşırı hareketli ve kafası aşağıya dönmüş, normal Doğum pozisyonunda yani. Her muane den sonraki ilk 10 gün gidersen muaneden düşmüyorlar. Ben rapor almak için 32 + 2 de gittim, dün doktor moralimi bozdu pek bişey soramadım. Nst ye ne zaman gireceğim dedim 34. Haftada dedi. Bayramdan sonraki pazartesi 33 hafta 4 günlük oluyorum ve gidersem nst ye girmek istiyorum ki muane hakkımdan düşülmesin diye, illa 34 ü görmem mi lazım? Ben ekstra ekstra ücretler de ödemek istemiyorum ama hiç öyle muaneden sonra 10 gün içerisinde kaç kere gelirsen gel kontrol oluyor muane den düşülmüyor hakkımı kullanmadım valla 11. Gün gitmişim çatır çatır düştüler muane hakkından, gidip nst ye bağlayın kontrol süremde geldim ki muane ye son günlerde ihtiyacım olacak diye desem?
Ciara93 Sumbul onların ters günü olunca çatır çatır konuşuyorlar sen de konuş tabi ki. Bu hakkını kullanmak istemen gayet doğal. Haklısın ☺️