Bim kızım iki yaşına geldi hala daha nevresim takımı kullanmadık. Çocuklarda yorgan biraz riskli oluyor, bir de zaten üzerini açma durumları oluyor, en iyisi uyku tulumu oluyor. Zaten ilk 2-3 ay da kundak yapılıyor veya ince bebek battaniyesi vs örtülüyor. Benim kayınvalidem kızıma bebek yorgan almış, bir kere kullanayım dedim kızım biraz büyüdüğünde, içinde hareket ettikçe haşır huşur sesten çocuk uyandı kaldırdım tekrar. Bence nevresim için hiç zorlamayın. Bol bol bebek çarşafı alın.