Pelusss sorun etmeyin normal :) ben de ultrasonu videoya alıyorum videoda resmen gözü Yok gibi çıkmıştı bir ara ama doktorun verdiği fotoğrafta vardı yani anlık bir durum olduğu için o kısım denk gelmiş size, suyun içinde görüntüde BAzı sorunlar olması normal endişe etmeyin, maaşallah bebeğinize de 👼🏻