YaseminBatrk Hiç bir şey yapmamıştım ben hastaneye gittim 1 cm açıklık dedi eve gönderdi ertesi gün gene nisan geldi gene gittim 2 cm dedi yatış verdi su sancı ile doğurdum kızımı hamd olsun 40+2 de
Yikilmadimayaktayim YaseminBatrk dün baktılar alttan nst de sancı çıkınca 2 cm açıklığın var dedi gönderdiler ara ara sancım oluyor ama hiç düzenli değil. 39+5 im
YaseminBatrk Yikilmadimayaktayim doğum olması için düzenli sancı gerekiyor . Dakikayı kontrol edin sıklaştığı an beklemeden direk gidin allahım tek avazda kurtarsın inç